15 Mayıs 2008 Perşembe

* ZAMAN BIRAKIR SENİ AVUÇLARIMA


Ben ne çabuk sen oldum,
Sarardı mevsimin tenindeki dokunuşu,
Yağmurlarda üşüdüm.
Bekledim seni ey sevdiğim
Hasretine dayanamaz oldu,
Şiirlerimin sana her okunuşu.
Şehrim, suskun odalarım
Seni özlercesine
İsyan edercesin zamana.

Sen ne çabuk geldin,
Ne çabuk kendi içimdeki aynalarda kendimdin.
Ah kırlangıçların döndüğü vakitlerde,
Yollarına düştüğüm yarim
Bastığım yerlerde şimdi sensizlik
Uzaklığında, içimdeki kimsesizlik
Ve çocukluğumda,
Ruhumu çalan çaresizliktir
Seni yaşayabilmek.

Unutma sen beni
Ne ihtimallerden çıkarım ben, sevdalarına
Nede dönüşü olmayan iklimler,
Eskitir içimdeki aşk'ı sana

Sen benimsin..
Benimle kalmalısın, yaşanmamış her yarına.

Ben seni uzaktan sevdim.
Uzaklar yangındır, seni yangınlarım bildim.
Özledim seni özlemediğim kadar hiçbirşeyi,
Yanımda istedim,

Bekledim titreyen düşlerimde,
Ah alazında ne ateşlere,

Yokluğunu sitem kabullenip küllendim.

Seni hep sevdim, sevdiğim..
Boşver başkalarının düşüncelerini,
Aksesuar takıntısı sansınlar cümlelerimi
Ben aşkı şiirlerimle senin yüreğinde meyledim.
Ah aynaları toz tutmuş gençliğim
Ne tükenir bu sevda artık bende,
Ne dudaklarımda yarimin sıcaklığı..
Hayat buysa sevdiğim,
Ben her şeyi, hiçbir şeyden çok ezberledim.
Yalnızlık ayrılık değil bende,
Ayrılık zamansızlıktır hayallerimde.

Zor değil, içine düştükçe öğrendim
Zamansız terkedip
Denizlerine ayışığı kopyalayan bir şehri.

Yalnız seni,
Yalnız sendeki kendimi görebilmek için sevdiğim
Sana kundağında gözleri yumuk aşklar getirdim.
Aşk bilip bendeki her hayalini,
Ve her hayalinde
Bana seslenen sevdalarından geçtim.

Sen ordasın biliyorum,
Burası koskoca bir suskunluk şimdi.
Ayrılık değil bana yokluğun
Üşüyen yapraklarda ağlayan rüzgar,
Çocukluğum, tutuyor ellerimden
Bekle beni sevdiğim.

Bir şehir yalnızlığımı öldürüyor
Türkü tadında azar azar

Bende kalan ne varsa
Issızlığında duyulan ayak sesleri.

Sokaklarım, caddelerim
Ve göz kırpan ışıkları gibi içime çektiğim
Bir nefesin var bende sevdiğim.

Zor değil elbet anlıyorum
Yavan kalır hep, yaşanmışlık adına sonralar
Yağmura gözyaşı saklar sabahlar,
Ve ucu yanık mektuplar..

Gidiyor işte herşey
Bir adımlık hayat buymuş dediğim.

Sen ordasın ama, biliyorum,
Bekle beni sevdiğim,
Ben bu şehre yokluğunu terkedipte geliyorum.

Ah yüreğine mavi boncuklar takılası yarim,
Birgün zaman bırakır seni avuçlarıma.
İşte o zaman, yalnız o zaman..
Ben yüreğime saplanan geceleri,
Sen bilirim...

(Yazarı Bilinmiyor)

Hiç yorum yok:

ZİYARETÇİ DEFTERİNE SİZDE BİRŞEYLER YAZMAK İSTER MİSİNİZ ?
Image Hosted by ImageShack.us