16 Temmuz 2008 Çarşamba

* SEN MASAL SÖYLE


Bana bir masal söyle;
Ateşe dair ve suya, toprağa
Ve yaprağa dair.

Sen masal söyle, ben ayet gibi tutarım ezberimde
Ve nasıl büyür gözbebeklerim seyret dizlerinde.

Masalı güzel yapan dudakların,
Uçsuz bucaksız bakan gözlerin.

Sen bir masal söyle
Geceye ve gündüze, kurda, kuşa dair
Bak nasıl titrerim ellerinde, sana yemin.
Masalı güzel yapan tenime değen ellerin
Senin.. ah senin o davetkâr sözlerin

Bir masal söyle, ölümle başlasın
Bak nasıl dirilirim
El değmemiş harflerle beze nakaratlarını
Masum hiçbir yanı olmasın dehlizlerinde hayatın
Aydınlık hiçbir yer kalmasın,
Ölümü kutlu kılınanların aşkına.

Masalı güzel yapan bahara süslenen
Kiraz ağacı gibi gülümsemen, salkım saçak

Bir masal söyle sana dair, bana dair
Bak nasıl nefes alıyorum seyret
Onca vurgun üstüne ve hep istediğim
Nisan kadar ıslak, mayıs kadar kor olsun
Ve kanasın bir yerleri masalın

Ah masal dediğim ne masum bir bahanedir
Bir bilsen..
Orada kal, tam masalın kıyısında
Bir varmış, bir yokmuşun cenderesinde
Bilemezsin... kesin ölürüm ben,
Sen yanıma bir gelsen.

Masalı güzel yapan, sonuna gizlediğin kurşun
Sus..! artık yeter, kanadı kanıyor bir kuşun.

(Yazarı Bilinmiyor)

Hiç yorum yok:

ZİYARETÇİ DEFTERİNE SİZDE BİRŞEYLER YAZMAK İSTER MİSİNİZ ?
Image Hosted by ImageShack.us