1 Haziran 2008 Pazar

* SENSİZLİĞİM DÜNYA YAŞINDA


Kaç asır geçti sen gideli,
Seni tanıdığımda,
Dünya bir öküzün boynuzlarındaydı galiba
Sonradan öğrenmiştik
Kutuplardan basık ve küremsi oluğunu...
Neron yakmış mıydı Romayı!
Sen daha yanımdaydın o zamanlar...
Galiba İsa çarmıha gerilmişti
Senin gidişinin ardından.
Onun da yüreği yanmış mıydı peki benim gibi.
Şimdinin süper devleti,
Aşkı sattığın o yeşillerin memleketi
Keşfedilmemiş miydi daha.
Hafıza kaybı değil benimkisi kızma
Çok zaman geçti de aradan.
Düşünsene..
Denizler bile yoktu o zamanlar
Sen gidince gözyaşlarımdan doğdu onlar.
Sahi, kaç gece eskitti gözlerim yokluğunda
Halley kaç kere teğet geçti bizi
Büyük ayı daha küçücüktü o zamanlar.
Orion bizi beklerdi gökyüzünde,
Misafiri olurduk.
Gözlerin parlardı o zamanlar
Kutup yıldızı gibi...
Uykusuz gecelerimin üzerine
Kaç kere sabah vurdu.
Kaç çocuk doğdu
O çocukların çocukları oldu, torunları...
Kaç kuşak eskitti,
Sensizliğim yaşındaki dünya.
Yani tüm zamanlardaki sevgili,
Ben tüm bunları sensiz yaşadım
Sen yoktun!
Dilekler tuttum her yıldız kayışında
Her sabahı ümitle karşıladım
Bir ümitti ya hani yaşamak
Yaşadım ben ölmedim.
Vefasız...
Sen hala dönmedin!

Ümit YEŞİLYURT

Hiç yorum yok:

ZİYARETÇİ DEFTERİNE SİZDE BİRŞEYLER YAZMAK İSTER MİSİNİZ ?
Image Hosted by ImageShack.us