3 Nisan 2008 Perşembe

* FIKRALAR

HANGİSİ DAHA APTAL?

Temel ve Dursun iki ayrı kuruluşta Genel Müdürdürler. Bir yerde oturup dertleşirken Temel odacısından şikayet eder:
- Ula benim odacı o kadar aptaldur ki sorma gitsin. Bıktım aptalluğundan, iyi uşak ama bir o kadar da aptal işte.

Dursun içini çekerek:
- Mudürüm, seninki benumkinin yanında çok akulludur. Bende bir odacı var, beni de çıldırtiy.

- Ula seninki benumki kadar aptal olamaz. Benim odacıyı bir gör, sen de anlarsın. Gel istersen deneyelum, pakalum hangisi daha aptal.

Denemeye karar verirler.

Temel zile basar, odacısı gelir:
- Puyur mudürüm!

Temel odacısına:
- Al şu 100 lirayi, bağa bir Mercedes al getur!

Odacı:
- Başustüne mudürüm, der çıkar.

Bu sefer de Dursun odacisini çağırır:
- Uşağum hele bir git pak pakayum ben evde miyum?

- Başustüne mudürüm, der ve o da çıkar.

Kapıda iki odacı karşılaşır.
Biri öbürüne:
- Ula nereye gideysun, diye sorar.

- Sorma dayioğli, pizum Genel Mudür çok aptaldir da... Bana diy ki al şu 100 lirayi Mercedes al. Ula bugün pazar butün dükkanlar kapali. Ben arabayi nerden alacağum.

Diğer odacı ağlamaklı olarak:
- Sen halüne şükret! Penum mudür seninkinden daha aptaldur. Bağa diyki, git pak pakalum ben evde miyum?
- Ula önünde telefon, aç da sor daa...

Hiç yorum yok:

ZİYARETÇİ DEFTERİNE SİZDE BİRŞEYLER YAZMAK İSTER MİSİNİZ ?
Image Hosted by ImageShack.us